PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

event_img
Začátek:24.9.2024
Stav:Lze se přihlásit
Variabilní symbol:2409203
Místo konání:On-line
Cena:2490 Kč
Dotovaná cena pro veřejnou správu a neziskové organizace:2490 Kč

Místo konání

Online školení,  živý přenos
účastníci den před seminářem (nejpozději  do večera) obdrží materiál ke kurzu v PDF formátu

JAK BUDE ŠKOLENÍ PROBÍHAT:
- On-line školení proběhne přes aplikaci ZOOM.
- Připojení je velmi jednoduché, den před školením (nejpozději do večera) vám zašleme návod na připojení a přístupové údaje.

 

 KONTAKTY:

  • kontakt pro ověření přijetí přihlášky na kurz
  • další dotazy ohledně terminu kurzu a fakturace

Zákaznická linka 
pondělí - pátek:  10:00 - 13:00

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:
Pokud narazíte na problém s potvrzením přihlášky, zašlete ji prosím na náš e-mail 
[email protected] 
Rádi vám pomůžeme a zajistíme, že Vaše přihláška bude úspěšně zpracována.

 

POZOR !!! CENA PRO VEŘEJNOU SPRÁVU A NEZISKOVÉ ORGANIZACE JE 2 290,- KČ

 

 

 

O lektorovi

Bc. Tsiolas Filip                              

Ať už si myslíte, že něco dokážete, nebo si myslíte, že to nedokážete, v obou případech máte pravdu.“ motto lektora.

Lektor a NLP kouč, který spojuje teorii s praxí, kterou denodenně vykonává. Vychází z praktických příkladů, jeho semináře jsou nejen praktické, ale i živé. Od roku 2010 se věnuje celoživotnímu vzdělávání v oblasti osobnostního rozvoje a manažerských dovedností jako je: rozvoj silných a slabých stránek manažerů a personalistů, komunikační dovednosti, asertivita, motivace, předávání zpětné vazby, obchodní dovednosti, vyjednávání, finanční gramotnost.

Profesní kvalifikace: Řízení pracovníků call centra se zaměřením na obchodní dovednosti. Od roku 2018 trenérské a školitelské aktivity zaměřené na rozvoj obchodních zástupců a area sales manager pro Českou a Slovenskou Republiku.

Individuální přístup: Preferuje individuální a koučovací přístup, kterému podřizuje svoji lektorskou činnost, kterou vykonává s nadšením a velice ho baví.  Svůj čas investuje do toho, co ho v životě naplňuje a má svou profesi jako koníček. Jeho cílem je účastníky svých kurzů a seminářů posunout dál v jejich osobnostním rozvoji, ukázat jim cestu pozitivní změny, jak se na řešení dívat z různých úhlů pohledu a upozornit na možnosti, které sami nevidí. Je osobností, která hledá jak problémy řešit a ne důvody, proč to nejde. Věří v to, že každý je originál a každý má jiné potřeby, a proto se snaží ke každému přistupovat individuálně. Pokud chcete, rád Vám ukáže, jak to umí. Rozhodnutí je na každém z Vás.

 

 

 

Co se naučíte

Jak správně používat nástroje každodenní telefonické komunikace.

Jak se vyvarovat zbytečných chyb a pracovat efektivně a profesionálně.

Vyzkoušíte si, jak kladete otázky, jak nasloucháte a kolik si toho jste schopni v hovoru zapamatovat. Poslechnete si vzorové rozhovory a poskytnete zpětnou vazbu Vašim kolegům na telefonickou komunikaci.

Zejména:

  • Jak vést telefonický hovor.
  • Jak klást otázky.
  • Jak naslouchat.
  • Zkušenost s telefonováním.

Získáte:

  • Prakticky si vyzkoušíte a procvičíte telefonování a telemarketing.
  • Poslechnete si sebe a Vaše kolegy jak zníte a reagujete v telefonu.
  • Praktické tipy a rady co dělat v telefonní komunikaci.
  • Seznámíte se s technikami kladení otázek.
  • Vyzkoušíte si naslouchání.
  • Prakticky si vyzkoušíte telefonování se svým kolegou.
  • Získáte zpětnou vazbu od svých kolegů a svou nahrávku telefonického rozhovoru.
  • Jak se vyvarovat nesprávných návyků při telefonické komunikaci.
  • Jak efektivně při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci.
  • Osvojíte si řešení problémových situací a konfliktů.

 

 

 

Proč je dobré se zúčastnit

Telefonování je každodenní součástí našeho života, telefon máme každý alespoň jeden a běžně telefonujeme.

Ale děláme to správně?

Naučte se jednou provždy správně telefonovat a navolávat si schůzky. Získejte pevnou strukturu profesionálního hovoru. Ukážeme Vám, jak bravurně zvládat nejčastější námitky. Připomeneme Vám vhodné výrazy a zakázaná slova.

Cílem je získat praktické tipy a zkušenosti s telefonováním. 

Seminář je nabitý množstvím cvičných hovorů a přesně cílenými aktivitami. Umožní Vám bezpečně a intenzivně trénovat zvládání náročných telefonátů. Vštípíte si zlaté zásady profesionální telefonické komunikace a získáte jistotu i zručnost profesionála.

Odpovězte si na otázky:

  • Kolikrát denně telefonujete?
  • Jak zníte v telefonu?
  • Jak často se rozvíjíte v telefonování?
  • Jak umíte naslouchat?

Nemáte kladnou odpověď?

Nevadí, je tady pro Vás užitečný a praktický seminář věnovaný telefonické komunikaci.

Prakticky si vyzkoušíte telefonování. Poslechnete si sebe a Vaše kolegy jak zníte a jak reagujete v telefonu. Vyzkoušíte si techniky naslouchání a kladení otázek.

 

 

 

Časový harmonogram

Online školení,  živý přenos

08.45-09.00 Připojení účastníků.
09.00-14.00 Odborný program.

 

 

 

Osnova

  • Druhy komunikace
  • Specifika telefonické komunikace
  • Druhy otázek
  • Treaning kladení otázek
  • Treaning naslouchání
  • Treaning paměti
  • Ukázky telefonické komunikace
  • Treaning telefonování
  • Zpětná vazba

 

 

 

Pro koho je kurz vhodný

Pro každého, kdo alespoň jedenkrát denně praktikuje telefonický hovor. 

Manažerům, obchodníkům, vyjednávačům, pracovníkům neziskového resortu, ale také vedoucím úředníkům ve veřejné správě, zastupitelům a politikům. 

Je pro všechny, kteří se chtějí v telefonické komunikaci posunout a předávat dobrou emoci. 

 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:
Pokud narazíte na problém s potvrzením přihlášky, zašlete ji prosím na náš e-mail 
[email protected] 
Rádi vám pomůžeme a zajistíme, že Vaše přihláška bude úspěšně zpracována.

 

POZOR !!! CENA PRO VEŘEJNOU SPRÁVU A NEZISKOVÉ ORGANIZACE JE 2 290,- KČ

 

FORMULÁŘ K PŘIHLÁŠENÍ NA ON-LINE KURZ PROSÍME VYPLŇTE NA ODKAZE. DĚKUJEME. 

https://sites.google.com/ervc.org/erc/t%C5%99i-n%C3%A1ro%C4%8Dn%C3%A9-situace

Přihlásit se

PŘIHLAŠOVACÍ FORMULÁŘ

Informace k přihlašování na semináře:

  • Přihlášky jsou přijímány pouze elektronicky.
  • Po vyplnění a odeslání elektronického přihlašovacího formuláře obdrží účastník e-mailem potvrzující automatickou odpověď o registraci.
  • V případě volby platby převodem, slouží tato automatická odpověď jako podklad pro realizaci úhrady účastnického poplatku. Zálohovou fakturu zasíláme pouze na vyžádání!
  • V případě, že Vám nebyl potvrzující e-mail doručen, prosím kontaktujte nás na tel.č. 725 993 812 nebo e-mailem na [email protected] a my úspěšné přijetí vaši přihlášky ověříme.
Informace k platbě:
  • Platbu prosím poukazujte na účet č. 2701704253/2010 vedený u Fio Banky, pod variabilním symbolem objednaného vzdělávacího semináře.
  • Vyúčtovací daňový doklad obdrží účastník v den konání semináře.


Fakturační údaje

Organizace:

Ulice:

Město:

PSČ:

IČO:

DIČ:

Číslo účtu:

Veřejná správa/NGO:
Dotovanou cenu uplatníte kliknutím do tohoto pole:

Kontaktní osoba

Jméno:

Příjmení:

Telefon:

E-mail:

Slevový kód:

Způsob platby:
PřevodemHotově

Poznámka:

Smluvní podmínky:
Souhlasím se smluvními podmínkami

Seznam účastníků

TitulJménoPříjmeníDatum narozeníMísto narozeníFunkceMobil



Naši partneři